لوله بازکنی پردیس شبانه روزی با حضور 20 دقیقه ای و قیمت مناسب با دستگاه فنرزنی بدون تخریب و کثیف کاری توسط لوله بازکن حرفه ای بصورت 100% تضمینی انجام می شود.

شرکت لوله بازکنی دکتر لوله بصورت شبانه روزی بدون تعطیلی در تمامی روزهای سال فعال می باشد.

اگر نیاز به لوله بازکنی شبانه روزی درپردیس دارید همین حالا می توانید با شماره پشتیبانی (0998308036 ) تماس بگیرید تا هر کجای پردیس که باشید برای رفع مشکلتان سرویسکار مجرب اعزام شود.

هر زمان با گرفتگی توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، تراس، بالکن، پاسیو، حیاط، پشت بام، ناودان و … مواجه شدید میتوانید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. در لوله بازکنی پردیس بهترین سرویسکاران مجرب ما آماده خدمت به شما عزیزان  سراسرپردیس هستند تا با دستگاه های پیشرفته مشکلتان را رفع کنند.

فهرست خدمات لوله بازکنی پردیس دکتر لوله

  • خدمات لوله بازکنی شهرپردیس
  • رفع گرفتگی چاه توالت، چاه فاضلاب درپردیس
  • باز کردن لوله های مختلف (چدنی.پلی اتین ، پلیکا) توسط افراد با تجربه
  • رفع گرفتگی سینک آشپزخانه
  • رفع گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی
  • خارج کردن کلید، انگشتر و جواهرات از توالت
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • تخلیه چاه فاظلاب با تانکر بزرک وکوچک
  • درآوردن اشیاء از داخل لوله فاظلاب
  • لوله کشی آب وفاظلاب
  • بازکردن لوله اگو وراه اصلی لوله ساختمان
  • لوله بازکنی با فنربرقی با دستگاه
  • باز کردن گرفتگی توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، تراس، بالکن، پاسیو، حیاط، پشت بام، ناودان و …
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه های پیشرفته
  • انجام کار با رعایت بهداشت، بدون تخریب و با کمترین میزان کثیفی در محیط

لوله بازکنی پردیس

کلیه خدمات لوله باز کنی پردیس با روش هایی بدون دردسر در کمترین زمان ممکن در هر ساعتی از شبانه روز و ایام تعطیل را میتوانید به ما بسپارید .

ما میتوانیم به شما همه خدمات خود را تضمین نماییم و در این راستا به شما کمک کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه مشکلات و گرفتگی های چاه و لوله ها را حل نمایید امروزه گرفتگی لوله در پردیس توسط افراد و نیروهای متخصص و آموزش دیده توسط لوله باز کنی ما میتوانند این اطمینان را به شما عزیزان بدهند تا گرفتگی چاه و لوله را به طور کامل از بین ببرید .

گرفتگی لوله های اشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی ، حیاط و … بسیار کلافه کننده و خسته کننده هستند اما راه حل در دست ماست با شماره های ما تماس بگیرید تا افراد مجرب و با تجربه نزدیک محل شما را در کمتر ازنیم ساعت در محل خود ببینید و با هزینه ای مناسب و با روشی مناسب اقدام به باز کردن لوله ها نمایند.

برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، بهتر است به جای استفاده از روش های سنتی و خانگی، از خدمات یک لوله بازکن حرفه ای استفاده کنیم. این کار می تواند مشکل را به صورت کامل و دائمی حل کند و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند. برای انتخاب بهترین لوله باز کنی پردیس، باید به چند نکته توجه کرد. این نکات عبارتند از:

  • تعهد کار به مسولیت خود
  • داشتن ضمانت کار و رضایت مشتری
  • دستگاه های حرفه ای برای رفع گرفتگی لوله ها
  • قیمت مناسب و رقابتی برای خدمات لوله بازکنی
  • مجوز و پروانه کار از اتحادیه لوله بازکنی
  • نیروهای ماهر و با تجربه در زمینه لوله بازکنی
  • سرویس شبانه روزی و فوری برای پاسخگویی به مشتریان

لوله بازکنی درپردیس

خدمات لوله بازکنی درپردیس باید به یک متخصص با تجربه سپرده شود تا لوله ها دچار خرابی و شکستگی نشوند و کار درست انجام شود. جنس لوله فاضلاب، مسیر لوله، نوع گرفتگی و… بسیار اهمیت دارند و لوله بازکن باید قبل از فنر زدن آنها را در نظر بگیرد تا از شکستگی، کثیف کاری و خرابی احتمالی جلوگیری شود.

ما یکی ازبهترین لوله باز کن ها در پردیس هستیم که خدمات منحصر به فرد و ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

پس اگر ساکن شهرجدیدپردیس هستید، جهت دریافت خدمات لوله بازکنی تضمینی و ارزان با شرکت های قدیمی و دارای تجربه مثل لوله بازکنی دکترلوله تماس بگیرید، این شرکت دارای بیش از 30 سال سابقه و تجهیزات به روز و حرفه ای مانند فنر بلند سر مته دار مخصوص لوله سیمانی، لوله پلاستیکی، توالت ایرانی و فرنگی و… است. این مجموعه دارای دفاتر زیادی در سطح شهرپردیس است و سرویس دهی را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام میدهد.

ما خدمات ارزنده خود را به صورت کاملا دقیق و حرفه ای به شما عزیزان معرفی میکنیم. زیرا که بر این باوریم که مشتریان ما شایسته ی بهترین ها هستند بنابراین تمام تلاش و نیروی خود را به کار میگیریم تا شما عزیزان رابه موفقیت برسانیم.

ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات رسانی می کنیم!

مزایای لوله بازکنی پردیس دکتر لوله

گروه لوله بازکنی پردیس با داشتن بیش از 15سال سابقه تاسیساتی درپردیس، و داشتن نیروهای باتجربه و بومی درشهرپردیس به تمامی همشهریان عزیز در سراسر محله های پردیس خدمات لوله بازکنی پردیس ارائه میدهد.

  • قیمت ارزان لوله بازکنی و منصفانه
  • حضور نیم ساعته از زمان تماس شما
  • داشتن بهترین فنرهای لوله بازکنی
  • خدمات رسانی شبانه روزی
  • کار تمیز و نظافت انتهای کار و تحویل بصورت پاکیزه
  • رعایت نظافت شخصی و نظافت دستگاههای لوله بازکنی
  • اخلاق و مشتری مداری

رفع گرفتگی لوله ها درپردیس

یکی از مشکلات عمده همشهریان عزیز درپردیس، گرفتگی لوله های فاضلاب است که با انجام عملیات اتصال فاضلاب خانگی به فاضلاب شهری، تا حدودی مشکل پر شدن چاه مرتفع شده اما هنوز هم برخی از شهروندان کرجی با این مشکل دست به گریبانند و ما نیز تماس های زیادی در رابطه با لوله بازکنی پردیس دریافت می کنیم.

چون گروه لوله بازکنی دکتر لوله پردیس بعد از سالها کسب تجربه و مشتری مداری، توانسته اعتماد خیلی از شهروندان پردیسی را به دست بیاورد و به لطف خدا، گره ای از کار ایشان باز کند.

عمده ترین مشکلی که متناسب با تخصص ما در کلانشهر پردیس وجود دارد، گرفتگی لوله هاست که اکثراً مربوط به فاضلاب سینک، حمام، روشویی، ظرفشویی، کفشوی آشپزخانه و… می شود.

که اصلی ترین عاملی که گروه لوله بازکنی پردیس را از دیگر همکاران محترم متمایز کرده، تشخیص صحیح عامل یا عوامل گرفتگی لوله و فاضلاب هاست. مثلاً نوع گرفتگی لوله ظرفشویی با حمام و توالت کاملاً متفاوت بوده و راهکار گشایش انسداد آنها نیز با هم فرق دارد.

فاضلاب ظرفشویی ممکن است بر اثر روغن باقیمانده از ظروف، تفاله چای و پسماند غذایی در زمان شستشو مسدود گردد و فاضلاب حمام و توالت بر اثر تجمیع مو، تیغ های ژیلت، دستمال کاغذی، فضولات و… مسدود شود و این تفاوت در دیگر بخش های فاضلاب نیز به همین ترتیب است.

رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی و ایرانی درپردیس

برای رفع گرفتگی خفیف، از پمپ لوله بازکنی شروع کنید، این روش ساده که به راحتی می توانید آن را شخصاً و یا با کمک گرفتن از یک متخصص انجام دهید به این ترتیب است که پس از راهی کردن آب به سمت چاه، شروع به پمپ زدن می کنید و تا زمانی که لوله فاضلاب کاملا باز شود این کار را ادامه دهید.

اما اگر گرفتگی شدید باشد و پمپ زدن جواب ندهد لازم است سراغ دستگاه تراکم هوا بروید که استفاده از این دستگاه در حیطه کاری یک متخصص لوله بازکنی است، روش کار این دستگاه به این شرح است. که با جمع کردن هوا در مخزن خود و خارج کردن آن، با سرعت و فشار بالا مسیر لوله ها را باز می کند و آب را به راحتی در این مسیر به جریان می اندازد.

استفاده از دستگاه تراکم هوا با صدایی مهیب همراه است و اگر آپارتمان نشین هستید بهتر است در زمان مناسبی از این دستگاه استفاده کنید.

ضمن اینکه ممکن است اگر سرویسکار به نحوه عملکرد این دستگاه آشنا نباشد، منجر به شکستن سنگ توالت شود که هزینه مضاعفی برای کارفرما به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم در انتخاب شرکت های لوله بازکنی درپردیس، نهایت دقت را داشته باشید تا یک مشکل به دو مشکل تبدیل نشود.

چرا لوله بازکنی با فنر برقی؟

  1. دردسر کمتر
  2. بازدهی بیشتر
  3. هزینه کمتر
  4. زمان کوتاه تر
  5. لوله بازکنی تبریز بدون کثیف کاری
  6. چون مخصوص لوله های فاضلابی است آسیبی به لوله ها نمیرساند.
  7. قابلیت تراشیدن رسوب و جرم (رفع رسوب و جرم با محلول های اسیدی غیر ممکن است، مگر در غلظت های بالا که استفاده از آنها باعث از بین رفتن کلی لوله کشی ساختمان می شود)

باز کردن لوله با فنر یک کدام از متداول‌ترین روشهای رفع گرفتگی می‌باشد. معمولا فعالیت با فنر لوله بازکنی بخش اعظمی از گونه های گرفتگی های لوله ها را باز می کند. امروزه لوله بازکنی با فنر برقی هم زمینه به کارگیری قرار میگیرد. در ایجاد این گونه فنرها از فرآورده انطاف پذیر و سفت به کارگیری می‌گردد.

هزینه لوله بازکنی پردیس چه قدر است

هنگامی که از درب منزل خارج می شوید،با هزاران آگهی تبلیغاتی لوله باز کنی مواجه می شوید. اما این آگهی ها تا چه حد قابل اطمینان هستند و هزینه لوله بازکنی را چگونه محاسبه خواهند کرد؟آیا هزینه ها را طبق نرخ اتحادیه محاسبه خواهند کرد؟

هزینه لوله بازکنی طبق نرخ اتحادیه، با توجه به طول لوله های به کار رفته در لوله کشی ساختمان متفاوت است.

به طور معمول اکثر وقت هایی که لوله ها مسدود می شوند، می توان این مشکل را با فنر زدن برطرف نمود، اما بعضی وقت ها لازم است که مشکل به صورت جدی تری برطرف شود و مثلا باید چاه فاضلاب کل ساختمان تخلیه گردد. دقت داشته باشید،

اگر دنبال لوله باز کنی ارزان هستید، باید بدانید، در صورتی که در لوله بازکنی ارزان، ممکن است فرد متخصص از شما بخواهد برخی امور را انجام دهید؛ یا به شکلی گرفتگی لوله را با فنر رفع کند که در عمل نیاز چند باره به لوله بازکنی پیدا کنید.

پس همه چیز را فدای قیمت ارزان نکنید.

ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات رسانی می کنیم!

لوله بازکنی شبانه روزی پردیس

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی پردیس به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود و شما عزیزان ساکن فاز11پردیس میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز (24 ساعته و هفت روز هفته) با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن به محل شما اعزام شود.

در لوله بازکنی پردیس بلافاصله پس از تماس شما نزدیکترین اکیپ لوله بازکن به محل اعزام میشود و فوری کار را شروع میکند. دستگاه لوله بازکنی ما بسیار دقیق و حساس است و نیروی اعزامی همیشه فنر بلند و تجهیزات کافی به همراه دارد که این امر باعث کاهش زمان و در نتیجه قیمت ارزان تر می شود.

لوله بازکنی ارزان پردیس

ما به عنوان یک مجموعه لوله بازکنی ارزان درپردیس، افتخار داریم خدماتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به مشتریانمان ارائه دهیم. با تیم ما ارتباط برقرار کنید و به مشکلات لوله‌های خانه، مغازه یا دفتر خود پایان دهید. تکنسین‌های ما مجرب و ماهر هستند و با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و روش‌های پیشرفته، مشکلات را با دقت و سرعت حل می‌کنند. هدف ما رضایت کامل مشتریان است، بنابراین اطمینان داریم که با انتخاب ما، خواسته‌های شما برآورده خواهند شد. در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی ارزان و حرفه‌ای درپردیس، با اعتماد به ما تماس بگیرید.

ما یک مجموعه لوله بازکنی با خدمات ۲۴ ساعته درپردیس هستیم. تیم ما از تکنسین‌های ماهر تشکیل شده و از تجهیزات حرفه‌ای استفاده می‌کنیم. قیمت‌های منصفانه و رضایت مشتریان برای ما اهمیت دارد.

با تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، تیم ما مشکلات مربوط به لوله‌های فاضلاب، آب را باز می‌کند. لوله بازکنی با استفاده از روش‌های حرفه‌ای، مشکلاتی مانند لوله‌های مسدود، ترک خورده و باز نشدن را بهبود می‌بخشد و جریان صحیح آب و فاضلاب را در خانه یا محل کار شما تامین می‌کند.

چاه بازکنی پردیس

لوله بازکنی بدون تخریب: راه‌حل نوین و کارآمد رفع گرفتگی لوله‌ها روش‌های سنتی لوله بازکنی، اغلب نیازمند تخریب بخش‌هایی از ساختمان بودند. تا امکان دسترسی به لوله‌های مسدود شده فراهم شود. این امر منجر به آسیب‌های جدی به سازه، هزینه‌های بالای تعمیرات و نیز آلودگی محیطی می‌گردید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های لوله بازکنی بدون تخریب گزینه‌ای کارآمد و بهینه را ارائه می‌نمایند.

در این فرآیند، متخصصان با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته‌ای همچون فنر برقی لوله بازکنی، پمپ تراکم هوا و دیگر ابزارهای مدرن، می‌توانند پس از تشخیص دقیق محل گرفتگی، بدون نیاز به هیچ‌گونه تخریب یا آسیب به ساختمان، لوله‌های مسدود را باز کرده و عوامل گرفتگی را از بین ببرند.

این روش نوین، علاوه بر حفظ یکپارچگی ساختمان و جلوگیری از هزینه‌های سنگین تعمیرات، از آلودگی محیطی ناشی از تخریب و نخاله‌های ساختمانی نیز پیشگیری می‌نماید. بنابراین، لوله بازکنی بدون تخریب گزینه‌ای ایمن، سریع و کارآمد برای رفع گرفتگی لوله‌ها به شمار می‌رود که رضایت مشتریان را نیز به همراه دارد.

چه کار کنیم لوله فاظلاب نگیره؟

1. از ریختن مواد غذایی مانند پوست میوه، تفاله چای و قهوه، پوست تخم مرغ و … در سینک ظرفشویی خودداری کنید. این مواد می توانند باعث انسداد لوله ها شوند.

2. از ریختن چربی و روغن داغ در سینک یا توالت خودداری کنید. چربی ها پس از سرد شدن، در لوله ها می گیرند و گرفتگی ایجاد می کنند.

3. از دور انداختن پارچه، مو، پنبه، پشم و مواد مشابه در توالت فرنگی خودداری کنید. این مواد در لوله فاضلاب گیر می کنند.

4. برای از بین بردن گرفتگی های جزئی، از مواد شیمیایی لوله باز کن استفاده کنید.

5. به طور منظم از سرکه یا جوش شیرین برای شستشوی لوله های فاضلاب استفاده کنید تا از انباشته شدن رسوبات جلوگیری شود.

6. حداقل یک بار در سال از خدمات شرکت های معتبر لوله بازکنی برای تمیز کردن کامل لوله ها استفاده کنید.

7. از دور انداختن اجسام سخت و نفوذناپذیر مانند اسباب بازی، آجر، سنگ و … در توالت خودداری کنید.

8. آبگرفتگی یا گرفتگی لوله را به موقع برطرف کنید تا بزرگتر نشود.

با رعایت این نکات می توانید تا حد زیادی از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کنید.

علت گرفتگی سینگ ظرفشویی چیست؟

علل مختلفی برای ایجاد گرفتگی در داخل لوله فاضلاب سینک ذکر شده است که اصلی ترین آن ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب می باشد. سینک ظرفشویی محل تجمع روغن، چربی، برنج، تفاله چای، باقی مانده غذاها، نان، مو، آشغال، پوست میوه و … می باشد .که ورود مقدار کمی از هر یک از این مواد به داخل فاضلاب سینک می تواند باعث گرفتگی شود.

به این صورت که روغن و چربی ها داخل لوله رسوب می کنند و حالت چسبندگی ایجاد می کنند.

پس از آن آشغال های دیگر به چربی های کنار لوله می چسبند و مسیر لوله را مسدود می کنند. به همین صورت ادامه می یابد.

تا این که در نهایت لایه ای قطور در دیواره لوله ایجاد می شود و دیگر اجازه عبور آب را نمی دهد که در این صورت مشاهده می شود که ظرفشویی گرفته است.

فنرزنی سینگ ظرفشویی پردیس

در واقع روغن و چربی و دیگر مواد چسبناک با ورود به داخل لوله فاضلاب همچون چسب عمل می کنند و دیگر مواد را به دیواره لوله می چسبانند. فاضلاب ظرفشویی به هر حال حاوی روغن و چربی می باشد و نمی توان از ورود آنها به لوله جلوگیری کرد.

اما به این معنی نیست که به راحتی حجم زیادی از روغن و چربی را در سینک خالی کنید. چربی ظروف به کمک کف و مایغ ظرفشویی شسته می شود و همین باعث می شود روغن ها به دیواره لوله نچسبند. اما خالی کردن روغن در سینک اصلا قابل قبول نیست.

این کار باعث می شود جداره لوله ظرفشویی و سیفون آن چسبنده شده و دیگر مواد و اشیاء ورودی به داخل آن همچون زباله های ریز را به لوله بچسباند.

در این صورت آرام آرام لایه ای در دیواره لوله ایجاد می شود و با گذشت زمان قطر ان افزایش پیدا می کند. در نهایت قطر گرفتگی و جرم به حدی زیاد می شود که لوله فاضلاب را به کلی مسدود می نماید

علت گرفتگی زیادلوله فاظلاب در آپارتمانها

یکی از دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب در ساختمان ها و بخصوص آپارتمان ها ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب می باشد. لوله فاضلاب محلی برای دفع آب و فاضلاب و نهایتا فضولات است. ورود اشیا اضافی از قبیل گوشی، شانه، قطعات پلاستیکی، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، صابون، ته سیگار و … باعث ایجاد گرفتگی در آن به صورت آنی یا مداوم خواهد شد. این اشیا اضافی پس از ورود به لوله فاضلاب در پیچ و خم های لوله گیر می کنند و پس از مدتی با ورود مواد جدید این گرفتگی تشدید می شود. به طوری که پس از گذشت مدتی لوله به طور کامل مسدود می شود. البته معمولا این گرفتگی ها مربوط به واحد ها می باشد اما در مواردی گرفتگی برای تمام واحدها بوده و لوله فاضلاب اصلی مسدود شده بود.

مسدود شدن لوله فاضلاب آپارتمان

در این صورت دیگر آب لوله ها پایین نخواهد رفت و اگر این گرفتگی در اتصالات اصلی ساختمان باشد مشکل برای کل آپارتمان خواهد بود. معمولا در این مواقع افراد تصور می کنند که با استفاده از لوله بازکنهای معمولی می توانند این گرفتگی را نیز همچون گرفتگی های رایج باز کنند اما اینطور نیست. برخی افراد از تلمبه دستی استفاده می کنند و سعی دارند با این وسیله اقدام به رفع گرفتگی لوله ها نمایند. برخی نیز از محلولهای شیمیایی مخصوص لوله بازکنی و یا پودر لوله بازکن استفاده می کنند و برخی دیگر اقدام به بازکردن لوله فاضلاب می نمایند که هیچ یک تاثیری نخواهند داشت. زیرا این موارد تنها برای رفع گرفتگی های جزئی کارساز هستند و این گرفتگی که از نوع سخت است و باید از روشهای دیگری برای بازکردن این نوع گرفتگی اقدام کرد. 

تخلیه چاه پردیس

تخلیه چاه فاضلاب در آوردن مواد زائد داخل چاه فاضلاب می باشد و عمل تخلیه آن به خاطر مواد جامدی است که از راه لوله کشی فاضلاب وارد چاه فاضلاب می شود این مواد جامد از قبیل مو، مواد پلاستیکی ، چربی آشپزخانه ها و فضولات انسانی می باشند و یاز به لایروبی دارد.و این مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود

و این مواد قدرت دفع آب توسط چاه را کم می کند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پر شده و نیاز به عمل تخلیه داشته باشد.این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص تخلیه چاه شبانه روزی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل چاه فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به تخلیه آن می نماید.

روشهای خانگی لوله بازکنی فاظلاب

17 روش آسان برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه

روش های باز کردن لوله فاضلاب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب یکی از اقدامات مهمی است که خواسته و ناخواسته باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشیم، چون هر لحظه ممکن است یکی از لوله های فاضلاب ساختمان مسدود شود. برای این کار راهکارهای متعددی وجود دارد که با توجه به دلیل گرفتگی لوله و نوع مواد موجود در مجرای عبور فاضلاب باید بهترین گزینه را انتخاب نمود. خدمات فنی دکتر لوله یکی از باسابقه ترین گروه های لوله بازکنی پردیس و تخلیه چاه پردیس در ادامه به 17 روش باز کردن لوله فاضلاب در خانه اشاره خواهد کرد.

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب کدام است؟

قبل از بررسی راه حل ها و روش باز کردن لوله فاضلاب، لازم است نکات مهم برای انتخاب بهترین روش را بدانید. در انتخاب راه حل ها و روش هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، لازم است ابتدا بدانید که دلیل گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟ به عبارت دیگر، باید بدانید که چربی، مو و تکه های مواد غذایی باعث این گرفتگی شده است

یا ورود مصالح ساختمانی مانع از عبور فاضلاب در لوله ها می باشد؟ علاوه براین، لازم است به جنس لوله و اتصالات نیز توجه داشته باشید، چون استفاده از برخی مواد شیمیایی ممکن است منجر به آسیب وارد شدن به لوله های فاضلاب و ایجاد سوراخ در آنها گردد. در نتیجه می توان گفت، بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب راه حل یا مجموعه ای از راه حل ها می باشد که با نوع مواد موجود در فاضلاب و جنس لوله و اتصالات سازگری کامل داشته باشد. لازم به ذکر است که اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب عبارتند از:

  • تجمع مو و پرز و نخ در لوله های فاضلاب
  • گرفتگی لوله فاضلاب بخاطر انباشته شدن مواد شوینده و صابونی
  • انباشته شدن تکه های مواد غذایی در مسیر عبور فاضلاب آشپزخانه
  • گرفتگی لوله فاضلاب به علت تجمع دستمال توالت و دستمال کاغذی
  • گیر کردن اشیای فلزی یا پلاستیکی در لوله دستشویی و توالت
  • انباشته شدن مصالح ساختمانی در چاه فاضلاب

روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب

از بهترین و کاربردی ترین روش های بازکردن لوله فاضلاب می توان به گزینه های زیر اشاره نمود که تمام این موارد باید با رعایت استانداردها و اصول ایمنی صورت گیرند:

1- استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی فاضلاب

یکی از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی، انباشته شدن زیاد ذرات چربی و روغن می باشد. در نتیجه بهتر است با مشاهده کوچکترین گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و سایر چاه ها، از آب جوش برای رفع این مشکل استفاده نمایید. مراحل انجام دادن این کار به این صورت است:

  • آب جوش به مقدار زیاد تهیه کنید
  • یک طرف آب جوش در لوله های فاضلاب بریزید. بهتر است تا چند دقیقه هیچ چیز دیگری وارد لوله ها نشود تا آب جوش فرصت باز کردن چربی ها را داشته باشد.
  • پس از چند دقیقه مجدد آب جوش بریزید. این کار را چند مرتبه تکرار کنید.
  • پس از باز شدن کامل لوله فاضلاب، مقدار زیادی آب در چاه یا سینک ظرفشویی بریزید تا مسیر عبور به طور کامل شستشو داده شده و تمیز گردد.

2-باز کردن چاه توالت با مواد شوینده

برای باز کردن چاه توالت می توان از محلول بسیار موثری که با مایع ظرفشویی ساخته میشود استفاده کنید. مقداری از مایع ظرفشویی را با آب ترکیب کنید و کمی حرارت دهید و در نهایت در چاه توالت بریزید. پس از چند آب بسیار داغ درون چاه بریزید تا به طور کامل مسیر تمیز شود.

3- رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نمک و سرکه

از رایج ترین روش های باز کردن لوله فاضلاب، استفاده از محلول های مختلف می باشد که هر یک قدرت تمیزکنندگی خاصی دارند. استفاده از محلول نمک و سرکه یکی از کم خطرترین راه حل ها برای رفع این گرفتگی ها می باشد. برای این منظور ابتدا نمک و سرکه را به اندازه مساوی با هم ترکیب نموده و بلافاصله در لوله فاضلاب بریزید. با انجام واکنش نمک و سرکه، محلول شروع به جوشش میکند و باعث میشود چربی و مو و مواد مسدود کننده لوله از بین بروند. پس از انجام این مرحله و باز شدن لوله فاضلاب، مقدار زیادی آب بریزید تا مسیر را به طور کامل تمیز کند.

4- بازکردن لوله فاضلاب با محلول نمک و جوش شیرین

از دیگر روش های باز کردن لوله فاضلاب می توان به استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین اشاره نمود. در این روش لازم است مقدار مساوی نمک و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید و درون چاه فاضلاب بریزید. پس از چند دقیقه آب جوش را در چاه بریزید تا مو، ذرات چربی و سایر کثیفی هایی که مسیر عبور فاضلاب را گرفته اند از بین بروند.

5- رفع گرفتگی لوله با محلول سرکه و جوش شیرین

وجود چربی و مو و مواد شوینده ته نشین شده در کف لوله های فاضلاب از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله های حمام و دستشویی می باشد. یکی از راه حل های بسیار موثر برای رفع این قبیل گرفتگی ها استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین می باشد. البته توجه داشته باشید که پس از ورود سرکه و جوش شیرین به لوله فاضلاب، لازم است حدود یک ساعت صبر کنید. در نهایت حجم زیادی آب را یکباره وارد چاه کنید.

6- بازکردن لوله فاضلاب با جوهر نمک

قبل از اشاره به این راه حل بهتر است بدانید که استفاده از جوهر نمک و محلول های شیمیایی بدون دستکش و عینک و در فضاهای دربسته بسیار خطرناک می باشد. لذا بهتر است در صورت عدم آشنایی با استفاده از این مواد، از افراد حرفه ای و تیم های لوله بازکنی در تهران و شهر مربوطه خدمات دریافت کنید. پس از رعایت نکات ایمنی 3 فنجان جوهر نمک را با 4 لیتر آب ترکیب کنید و در چاه فاضلاب بریزید. سپس به محلول اجازه دهید تا مواد مسدود کننده لوله را از بین ببرد. در نهایت آب جوش در لوله بریزید تا مسیر را باز کند.

7- باز کردن سیفون ظرفشویی

در بسیاری از مواقع استفاده از آب جوش نمی تواند به خوبی مسیر سیفون ظرفشویی را تمیز کند. در این شرایط بهترین گزینه باز کردن سیفون می باشد. برای اینکار لازم است گام های زیر انجام شوند:

  • ابتدا یک سطل زیر سینک قرار دهید تا پس از باز شدن سیفون آب به داخل آن بریزد.
  • پیچی که خرطومی سیفون را به سینک متصل کرده است با پیچ گوشتی باز کنید.
  • تمام لوله و اتصالات سیفون را جدا نموده و با آب گرم بشویید.
  • پس از تمیز شدن کامل لوله ها و تخلیه موادی که در مسیر عبور فاضلاب قرار گرفته اند، مجدد سیفون را به سینک متصل کنید.

8- رفع گرفتگی چاه فاضلاب با اسید

استفاده از آنزیم ها و محلول های شیمیایی از دیگر روش هایی می باشد که تاثیر زیادی بر باز شدن مسیر عبور فاضلاب دارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این مواد حتما دستکش و عینک داشته باشید و این کار را در فضای دربسته انجام ندهید. محلول را بر اساس دستور ارائه شده بر روی بسته بندی داخل کاسه توالت یا چاه فاضلاب بریزید و پس از زمان مشخص آب زیادی را وارد چاه کنید. روش باز کردن لوله فاضلاب با اسید را به طور کامل در سایر مطالب بررسی کرده ایم و می توانید از آن استفاده کنید.

9- استفاده از فنر دستی

تیم های حرفه ای برای بازکردن لوله فاضلاب، از فنرهای برقی استفاده می کنند. در واقع با فنر زنی لوله فاضلاب باعث میشوید تمام مواد انباشته شده در مسیر عبور فاضلاب به حرکت درآمده و به بیرون منتقل شوند. علاوه بر فنرهای برقی، نوع دیگری از آنها نیز وجود دارد که می توانید از ابزار فروشی ها تهیه کنید. فنر دستی را به صورت فشرده تا حد امکان به درون لوله منتقل نمایید و سپس آن را حرکت دهید و بچرخانید. با انجام اینکار به صورت مکرر حجم زیادی از مواد انباشته شده به فنر چسبیده و به بیرون کشیده میشوند.

10- رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تلمبه دستی

از ضروری ترین ابزارهای لوله بازکنی که لازم است در تمام منازل وجود داشته باشد، تلمبه های دستی می باشد. چون بخش زیادی از گرفتگی های لوله فاضلاب را می توان با این تلمبه ها برطرف نمود. تلمبه را روی دهانه چاه قرار دهید به طوریکه امکان ورود هوا به چاه وجود نداشته باشد. سپس به صورت مرتب و سریع تلمبه را پایین و بالا کنید. چند مرتبه این کار را تکرار کنید و در هر مرتبه نحوه ورود آب به چاه را بررسی نمایید. اگر با این راهکار گرفتگی لوله فاضلاب برطرف نشد، به سراغ سایر روش ها بروید.

11- باز کردن لوله فاضلاب با جاروبرقی آب

اگر به جاروبرقی های آب دسترسی دارید براحتی می توانید مسیر لوله های فاضلاب را با آنها باز کنید. جاروبرقی آب نوع خاصی از جاروبرقی ها می باشد که به جای خاک، دارای قابلیت مکش آب را داشته و عبور مایعات به آن به تجهیزات داخلی آسیب وارد نمی کند. برای استفاده از این نوع جاروبرقی، لوله جارو را به درون چاه یا کاسه توالت منتقل کنید و دهانه چاه را به طور کامل با پارچه مسدود کنید. با انجام این کار راه های ورود هوا به درون چاه مسدود خوهند شد و با روشن کردن دستگاه، محتوی لوله به کیسه جاروبرقی منتقل خواهد شد.

12- رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قلاب فلزی

در صورت عدم دسترسی به فنر می توان با وسایل موجود در منزل ابزاری بسیار کاربردی برای باز کردن لوله فاضلاب ساخت. به عنوان مثال، با کمک چوب لباسی های فلزی و مقاوم می توان چیزی شبیه به قلاب تهیه کرد. برای این منظور کافیست ابتدا چوب لباسی را به طور کامل باز کنید تا به یک میله بلند تبدیل شود. در نهایت نوک میله را به شکل قلاب خمیده کنید و میله را به درون لوله فاضلاب منتقل نمایید. با انجام اینکار می توان بخش زیادی از مواد و جرم های مسدود کننده لوله را به بیرون بکشید.

13- باز کردن لوله فاضلاب با سود پرک یا سود سوز آور

سود پرک یا سود سوز آور یکی از قوی ترین مواد قلیایی می باشد که قدرت بسیار بالایی در چربی زدایی دارد. این مواد واکنش پذیری بالایی داشته و در صورت تماس با نم و رطوبت پس از واکنش حرارت تولید می کند. این حرارت ذرات چربی و لایه های روغنی انباشته شده بر روی جداره لوله های فاضلاب را از بین برده و باعث رفع گرفتگی آن میشود. البته دقت داشته باشید که این مواد منجر به خفگی و همچنین سوختگی پوست میشود و به همین دلیل لازم است از دستکش و ماسک و عینک استفاده شود و درب نیز باز باشد.

14- باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

نوشابه قدرت بسیار کمی در رفع گرفتگی و از بین بردن مواد انباشته شده در مسیر لوله های فاضلاب دارد. از این قبیل مواد بیشتر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده میشود که لایه های کمی از چربی و روغن در مسیر پساب ها قرار گرفته است. پس از ریختن نوشابه گازدار درون سینک، لازم است آب جوش نیز برای شستشو وارد لوله ها شود.

15- رفع گرفتگی لوله فاضلاب با اسید رقیق

استفاده از اسید رقیق برای باز کردن لوله فاضلاب و رفع گرفتگی آنها توصیه نمیشود. چون این مواد خورنده بوده و به همین دلیل به جداره لوله های پلاستیکی آسیب وارد می کند. حتما دقت داشته باشید که مواد اسیدی تا حد امکان رقیق باشند تا از آسیب های جدی به لوله ها جلوگیری شود.

16-رفع گرفتگی لوله فاضلاب با چنگک فلزی

در بسیاری از مواقع دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب گیر کردن اشیای مختلف در لوله می باشد. در این شرایط کافیست با کمک چنگک و گیره های مخصوص گرفتگی های مسیر را باز کنید. این گیره ها دارای تنوع بالایی بوده و در اندازه های مختلف در ابزارفروشی ها موجود می باشد.

17- استفاده از محلول لوله بازکنی

مواد شیمیایی مختلف تحت عنوان محلول لوله بازکنی در بازار عرضه میشوند که می توانند به عنوان جرم گیر عمل کنند. این مواد لایه های روغن و چربی و صابونی انباشته شده در جداره لوله های فاضلاب را پاکسازی می کند. با پاکسازی لوله ها و جداره آنها بسیاری از گرفتگی های لوله ها رفع خواهد شد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در تهران

علیرغم تمام راه حل های ارائه شده، در بسیاری از مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب با هیچ یک برطرف نمی گردد. در این شرایط به ابزارهای مکانیکی نیاز می باشد تا در کمترین زمان این مشکلات را رفع نماید. گروه خدمات دکتر لوله آماده ارائه خدماتی از قبیل لوله بازکنی، حفر چاه نو، تخلیه چاه، لایروبی و غیره در تهران می باشد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.

نصب زیرسینگ ظرفشویی درپردیس

برای اینکه بتوانید این مجموعه لوله‌ها را به درستی به هم متصل کنید. و بعد از نصب لوله سینک ظرفشویی دچار مشکلاتی نظیر چکه آب، گرفتگی لوله و … نشوید، باید مراحلی را طی کنید. و از ابزار مناسبی برای این کار بهره ببرید.

صرفا محاسبه تعداد لوله‌ها، اندازه میان سیفون‌های سینک، تعیین تعداد مهره‌ها و … است.

برای بستن لوله زیر ظرفشویی، پس از تهیه نقشه ابتدایی باید توری را در سوراخ‌های لگن سینک بگذارید.

این توری‌های مشبک و فلزی، برای جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شوند.

 در این مرحله باید با توجه به نقشه، لوله‌ها را به هم متصل کنید. هنگام نصب لوله سینک ظرفشویی لوله‌های زیر ظرفشویی پلاستیکی است و این نوع لوله‌ها را به وسیله مهره‌های مخصوصی به هم متصل می‌کنند..

مهره‌های دوطرفه، دارای رزوه و شیار برای محکم کردن لوله‌ها هستند.

قیمت لوله بازکنی

در کل فاکتورهای مؤثر بر قیمت لوله بازکنی درپردیس بر این اساس تعیین می‌شود:

♦با توجه به شرایط گوناگون سختی کار تا چه میزان است.
♦برای برطرف کردن گرفتگی لوله چه مدت زمان صرف شده است.
♦دسترسی به محل سر لوله چگونه است.
♦نوع وسایلی که به کار رفته است.
♦جو آب و هوایی چگونه می‌باشد.
♦قیمت تعداد خدمات پیش بینی نشده که ممکن است رخ ده

ما قیمت لوله بازکنی را به حدعقل رساندیم چون قیمت رقابتی کار میکنیم وسعی بر رضایت مشتری داریم برای همین است منصفانه کار میکنیم برای دربافت قیمت لوله بازکنی میتوانید با شماره 09926145664تماس بگیرید تا از قیمت لوله بازکنی خبردارشوید.

قیمت لوله بازکنی درپردیس ؛از جمله مشکلاتی که برای همه ما در ساختمانها پیش می آید،گرفتگی لوله های فاضلاب و غیره می باشد. برای برطرف کردن این مشکلات دستگاه های لوله بازکن وجود دارد. اما تهیه و نگهداری آن کار مقرون به صرفه ای نیست.بنابر این بهرین کار تماس با سرویسکارهای قیمت لوله بازکنی در پردیس می باشد.

برای اینکه یک هماهنگی در ارائه خدمات و هزینه ها و قیمت تمام شده در تمام صنوف خصوصا صنف لوله بازکنی ایجاد شود.و از نابسامانی در این صنف ها جلوگیری شود ارائه این خدمات تحت نظر اتحادیه می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!