لوله بازکنی وتخلیه چاه بومهن

صد درصد تا الان با مشکل گرفتگی لوله برخورد کرده اید خدمات لوله بازکنی بومهن مثل سایر شغل ها نیاز به تجربه و مهارت خاصی دارد بعضی از ایرانیان عزیز فکر میکنند که گرفتگی لوله را با جرم گیر یا هرنوع اسیدی میتوانند ان را برطرف کنند قافل از اینکه نمیدانند اسید چه بلایی بر سر لوله و اب بندی لوله می آورد و اب بندی های لوله را از بین می برد و خسارت زیادی به دنبال دارند و هیچ مشکلی از مشکل شما کم نمیکنند امروز شرکت دکترلوله بومهن مجوعه ای را جمع کرده است و اموزش کافی را به انها داده است که در شهربومهن واطراف بومهن به طور ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی فعال می باشند تا به کمک مردم عزیز با مهارتی خاص به شتابند و اینک شما دیگر نگران گرفتگی لوله خود نباشید و دست به کار های خطر ناک نزنید کافی می باشد در هر ساعت از شبانه روز شما با مجموعه ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما برسانیم

لوله بازکنی بومهن

لوله بازکنی بومهن با نزدیک به 20سال تجربه در زمینه لوله بازکنی شهربومهن با مجهز بودن به به‌روز‌ترین دستگاه‌ها وابزارهادنیا و همچنین حضور نیروی انسانی مجرب و ماهر، آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. رفع گرفتگی لوله فاظلاب شرکت ما با داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر نقاط بومهن قادر به پوشش تمامی مناطق و محله‌های بومهن است. رعایت کامل اصول و نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، همیشه در الویت ما برای ارائه خدمات می‌باشد. بازکردن لوله سینگ آشپزخانه در بومهن

نیروهای متخصص ومنصف لوله بازکنی وتخلیه چاه شهربومهن درهرساعتی از شبانه روز برای خدمتگزاری آماده اندهستند

لوله بازکنی بومهن تیمی است ازمتخصصین وبا تجربگان در زمینه لوله بازکنی . فنرزنی .رفع نم ورطوبت .تشخیص ترکیدگی لوله آب وفاظلاب .تاسیسات .نصب شیرآلات.تعمیرشیرآلات که درهر روزی از هفته وهرساعتی از شبانه روزآماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزدربومهن وحومه هستیم

رفع گرفتگی سینگ ظرفشویی

لوله بازکنی تضمینی بومهن

حتماً زمان جستجو برای شرکت معتبر رفع گرفتگی لوله ها دربومهن، با عبارت لوله بازکنی تضمینی روبرو شده اید، این بدین معنی است که کلیه خدمات به صورت تضمینی انجام  میشود و تا زمان رفع مشکل از جمله رفع نم و رطوبت، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع نشتی و ترکیدگی لوله کار ادامه پیدا می کند و در نهایت لوله تست شده و تحویل مشتری داده میشود.

بازکردن لوله های گرفته شده توسط استاد کار با دستگاه های پیشرفته وبرای درخواست اعزام چاه بازکن به محل در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید. چاه بازکنی بومهن با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر بومهن انجام می شود.

فنر زنی

مؤثرترین و بهترین روش برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، استفاده از فنر لوله‌بازکنی است. فنر توانایی رفع هر نوع گرفتگی را دارد.

البته برای هر کاری باید از فنر مناسب آن استفاده کرد. چهار نوع فنر داریم با ده‌ها نوع سرمته‌ای که به سر فنرها متصل می‌شوند و فنرها و سرمته‌ای‌ها نیز هر کدام در اندازه‌های مختلف وجود دارند. فنرها با دستگاه ژنراتور برقی به چرخش درآمده و چندین مدل دستگاه ژنراتور برقی وجود دارد که هر کدام قدرتی متفاوت با دیگری دارند.

با توجه به مطالب فوق واضح است که فنر زنی، کاری کاملاً تخصصی است و باید متخصص لوله‌بازکنی با توجه به نوع گرفتگی و پس از علت‌یابی در باره نوع و اندازه فنر تصمیم‌گیری کند. گاهی نیز باید  سرمته‌ای خاصی را به کار گیرد تا بتواند لوله را بازکند. قدرت دستگاه نیز براساس اندازه لوله، نوع گرفتگی و مواردی از این دست تعیین می‌شود.

 روش اول که شباهت زیادی به روش تراکم هوا نیز دارد، صرفاً آب را با فشار بالا وارد لوله می کندوگرفتگی‌ها را برطرف می‌کند. در روش دوم، آب از طریق یک سَری منحصر به فرد که برای این کار طراحی شده است، آب را با فشار به دیواره‌ها و اجسام موجود در مسیر فاضلاب و لوله ها می‌پاشد و باعث کنده‌شدن می‌شود. روش واتر جت برای هر نوع رفع گرفتگی‌های سخت و شدید استفاده می‌شود.

از کاربردهای دیگر واترجت در لوله‌بازکنی می‌توان به چربی‌زدایی،رسوب‌زدایی، سیمان‌زدایی و برش ریشه‌های درختان در لوله‌های فاضلاب اشاره کرد. فشار بالا آب و برخورد آب با سرعت بالا و با زاویه مناسب به دیواره‌های لوله باعث می‌شود چربی‌ها، رسوبات و دیگر اجسام سختی که به دیواره‌های لوله چسبیده‌اند کنده شده و با جریان آب شسته شوند.

قبل از استفاده از دستگاه واترجت باید تمامی ورودی‌های سیستم فاضلاب بسته باشند به غیر از ورودی‌ای که گرفتگی داخل آن رخ داده و قرار است شلنگ پرفشار واترجت از آن وارد سیستم فاضلاب شود؛ زیرا، با از بین رفتن گرفتگی، فشار آب باعث می‌شود آب درون لوله‌ها و مواد زائدی که توسط دستگاه واترجت کنده شده‌اند، از ورودی‌های دیگر، با سرعت به بیرون پرتاب شوند و محیط را آلوده کنند.

همچنین در دستگاه واترجت، میزان فشار آب قابل تنظیم است و اگر این فشار بیش از حد شود، می‌تواند به لوله‌های فاضلاب آسیب بزند. در صورتی که فشار آب کم باشد، نمی تواندلوله هارا بازکندورسوبات را بکند.  پیشنهاد می شود فقط یک متخصص لوله‌بازکنی از این روش برای باز کردن لوله‌ها استفاده کند .

دستگاه واتر جت چیست؟

واتر جت (water jet)  جریان پرفشار آب می باشد که به روش نقطه‌ای یا در سطحی محدود با اجسام برخورد کرده و کارایی قابل توجهی در زمینه برش  اجسام سخت مانند فلزات و کامپوزیت‌ها را دارد. از این وسیله برای تمیز کردن سطوح سخت نیز استفاده می شود.

در کارواش ها نیز از واترجت برای تمیز کردن سطح ماشین‌ها استفاده می‌شود. در لوله‌بازکنی نیز همین روش به‌کار می‌رود. آب با سرعت به اجسام برخورد کرده و از بین میبرد.

کاربرد های دستگاه واتر جت چیست؟

واترجت در صنعت نیز کاربردهای فراوانی دارد که از کاربردآن می‌توانیم به برش اجسام سخت اشاره کنیم. چیزی که مهم است شدت فشار آب و زاویه برخورد آن با سطح است که باعث تغییر شکل و برش می شود. در بعضی اوقات با استفاده از فشار بسیار بالا، آب با سرعت بسیار زیاد و به صورت عمودی به سطوح برخورد می کند و برش مواد سخت را انجام می دهد.

برای تمیز شدن لوله‌ها و سطوح، آب با فشار کمتر و با زاویه به سطوح برخورد می کندو به جداسازی اجسام سخت با چسبندگی بالا به کمک می‌کند.

در لوله‌بازکنی نیزبرای برش اجسام سختی که درون لوله‌ها باعث گرفتگی لوله‌ها شده‌اند انجام می شود، و هم برای جدا کردن اجسامی که چسبندگی بالایی دارند و به سطوح لوله‌های فاضلاب چسبیده اند استفاده می شود.

لوله بازکنی بومهن

لوله بازکنی دکتر لوله بومهن، به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده آماده خدمت به مردم می‌باشد.

هر زمان با گرفتگی لوله‌های حمام، آشپزخانه، دستشویی، توالت فرنگی، پاسیو، پارکینگ، حیاط، پشت بام، ناودانی و … مواجه شدید می‌توانید با شماره‌گیری یا کلیلک بر شماره09396419538 از خدمات لوله‌‌بازکنی شهر بومهن کمک بگیرید.

لوله بازکنی دکتر لوله ، به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی، به‌صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما می‌باشد.

در ادامه با برخی از خدمات دیگر لوله‌بازکنی بومهن  نیز آشنا می‌شویم.

روشهای لوله بازکنی با فنر

روش لوله بازکنی با فنر

این روش خود شامل دو دسته است و به صورت دستی و برقی انجام می‌شود . در روش دستی، فنر که در طول‌های متفاوتی وجود دارد و به یک دسته متصل است وارد لوله می‌شود. دسته متصل به فنر به کمک نیروی دست به چرخش در می‌آید و باعث رفع گرفتگی می‌شود. این روش برای گرفتگی‌های سطحی موثر است.

 در روش فنر برقی ، فنر به یک موتور وصل می‌شود و عمل به چرخش درآوردن فنر به کمک نیروی موتور برقی انجام می‌شود. این کار توسط فردی که تخصص این کار را دارد باید انجام شود. در ابتدای ورود فنر به داخل لوله دستگاه با دور آهسته کار می‌کند بعد از اینکه فنر به محل مسدود شده رسید دستگاه با دور تند فنر را داخل لوله به چرخش در می‌آورد و باعث بازشدن گرفتگی می‌شود،  این روش به علت سرعت چرخش بالاتر برای رفع موانع سخت مناسب است.

روش لوله باز کنی با فنر و دریل

در این روش سر فنر به دریل متصل می‌شود و فنر را وارد لوله می‌کنند. در این  روش بهتر است از فنر با طول کم و قطور استفاده شود چون سرعت چرخش بالاست امکان گیر کردن فنر اگر طول فنر زیاد باشد بیشتر می‌شود. این کار به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام شود چون کنترل دریل برای اشخاص تازه کار سخت است و ممکن است آسیب ببینند این روش نیز برای موانع سخت روش بسیار مناسبی است.

تراکم هوا وپمپ باد

روش لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

در این روش برای بازکردن گرفتگی لوله از فشار هوا استفاده می‌شود به این ترتیب که هوا داخل مخزن دستگاه متراکم می‌شود و سپس از طریق شلنگ دستگاه که بر روی دهانه لوله فاضلاب قرار می‌گیرد، هوای متراکم وارد لوله شده و باعث رفع گرفتگی می‌شود. این کار حتما باید توسط فرد ماهر انجام شود. این روش برای گرفتگی‌هایی که بر اثر خاک و مصالح است کاربرد ندارد و ممکن است باعث وخیم تر شدن شرایط شود. این دستگاه قابلیت تنظیم فشار دارد و در صورتی که درست تنظیم نشود ممکن است باعث ترکیدگی لوله ها شود.    

ما در مقاله لوله بازکنی بومهن به صورت مفصل در مورد انواع لوله های آبرسانی صحبت کرده ایم.

برخی از گرفتگی‌‌ها به راحتی قابل رفع نیستند. به‌طور مثال زمانی که در اثر ریزش مصالح ساختمانی در لوله‌های فاضلاب، سیمان باعث گرفتگی لوله‌ها شده است، نیاز به روش‌های حرفه‌ای برای برطرف کردن آنها می‌باشد. در ادامه با چند مورد از گرفتگی‌های حاد مانند رسوب چربی در لوله‌های فاضلاب، رسوب املاح معدنی در لوله‌های فاضلاب، ورود و رشد ریشه‌های درختان در لوله‌های فاضلاب آشنا می‌شویم.

لوله بازکنی پردیس، به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده آماده خدمت به مردم می‌باشد.