با توجه به اینکه امکان دارد گرفتگی و مسدود شدن لوله در ساعات پایانی شب رخ دهد، در نتیجه لوله بازکنی تهرانپارس تمامی نیروهای متخصص خود را در تمام نقاط تهرانپارس مستقر نموده تا لوله بازکنی ۲۴ ساعته را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

این خدمات شامل مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران می‌باشد. شما در هر نقطه ای از تهران که باشید می‌توانید بدون محدودیت در زمان و مکان از خدمات بهترین شرکت لوله بازکنی تهرانپارس در پایتخت یعنی شرکت ما، نهایت استفاده را ببرید.

لوله بازکنی درتهرانپارس

  • لوله بازکنی در تمامی نقاط تهرانپارس بصورت شبانه روزی
  • نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی
  • رفع رطوبت و نم
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه آب و فاضلاب
  • از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم و رطوبت
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل پکیج و آبگرمکن

شماره تلفن لوله بازکنی تهرانپارس

در زمان وقوع گرفتگی و مسدود شدن لوله‌ها، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای حل مشکل لوله‌ها، زمان است. پس بنابراین برای اطمینان خاطر لازم است که ما همیشه شماره تلفن لوله بازکنی تهرانپارس را داشته باشیم. شماره‌های زیر را یادداشت کرده تا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا به سرعت برای حل مشکل تان به شما کمک کنیم.

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس

 
تهران۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶
شمال تهران۰۹۱۹۵۶۰۶۲۵۸
شرق تهران۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵
مرکز تهران۰۹۱۹۲۱۰۳۵۸۸
غرب تهران۰۹۳۷۴۰۱۰۱۳۱
جنوب و سایر مناطق تهران۰۹۳۳۷۱۸۰۷۴۷

لوله بازکنی شبانه روزی تهرانپارس

ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله به صورت ۲۴ ساعته در تهرانپارس یکی از مهمترین ویژگی‌های لوله بازکنی تهران است  می‌باشد.

ارائه خدمات در زمینه رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب به صورت شبانه روزی در تهرانپارس سرویسی نیست که بتوانید از هر شماره و مرکزی درخواست کنید. پس از بحث در مورد هزینه و منطقی بودن آن، باید از قابل اطمینان بودن و همچنین تخصص شرکت در این زمینه نیز اطمینان حاصل کنید. قابل اعتماد بودن شخص یا مرکز خدمات بیشتر از هر چیز دیگری مهم و ارزشمند است.

ما اقدامات لازم را برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته در تمامی نقاط تهرانپارس انجام داده ایم و برای این امر می‌توانید به آسانی با پشتیبانی لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی فوری تهرانپارس به صورت تمام وقت و شبانه روزی انجام می‌شود و در کم تر از ۳۰ دقیقه پس از تماس شما و اعلام آدرس، لوله بازکن مجرب تهرانپارس در محل شما حاضر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بررسی و باز کردن لوله مسدود شده کرده تا مشکل شما به طور کامل حل شود.

جالب است بدانید که پس از اتمام کار توسط سرویسکار شرکت ما، مشکل بوی بد و نامطبوع فاضلاب از بین می‌رود و این بوی بد دیگر به وجود نخواهد آمد.

لوله بازکنی فوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تضمین کیفیت بالا انجام می‌شود. هر بخش از منزل شما مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … که با مشکل روبه‌رو شده باشد، فوراً توسط بهترین و مجرب‌ترین سرویسکاران شرکت به همراه دستگاه‌های به‌روز برطرف می‌شود و به طور کامل و تضمینی لوله مسدود شده باز می‌شود و مثل روز اول، به شما مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب تهرانپارس

به طور معمول لوله‌ها قبل از آن که دچار گرفتگی و انسداد شوند، علائمی از خود نشان می‌دهند. در نتیجه باید از این علائم آگاهی کامل داشته باشیم تا در صورت مشاهده آن‌ها، بتوانیم از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم.

موارد زیر از مهم‌ترین نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشند :

  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب در منزل و ساختمان
  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب هنگام ریختن آب به درون سینک ظرفشویی
  • کند بودن فرآیند تخلیه آب در سینک ظرفشویی
  • بیرون زدن آب از زیر سینک یا ماشین لباسشویی در هنگام شستشو
  • زیاد شدن تعداد حشرات موذی ( مانند سوسک) در منزل و ساختمان

قیمت لوله بازکنی تهرانپارس

بر اساس نرخ اتحادیه، هزینه‌های لوله بازکنی را عوامل مختلفی تعیین می‌کند. تعداد لوله‌هایی که دچار گرفتگی شده، نوع و شدت گرفتگی، طول لوله، روش برطرف کردن مشکل گرفتگی و … از مهم‌ترین عواملی هستند که بر هزینه‌های لوله بازکنی تاثیر می‌گذارند.

در بیشتر مواقع با استفاده از فنر می‌توان مشکل گرفتگی لوله‌ها را برطرف کرد. اما همیشه هم مشکل گرفتگی به همین سادگی‌ها حل نمی‌شود و باید کار‌های دیگری انجام داد. به طور مثال در بعضی مواقع در زمان گرفتگی لوله، لازم است که چاه فاضلاب کل ساختمان تخلیه شود.

زمانی که به دلیل ریزش چاه، چاه فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود، علاوه بر فرآیند تخلیه چاه لازم است عمل لایروبی چاه و کفتراشی چاه نیز انجام شود. بنابراین با توجه به زمان بر بودن این کار‌ها و همچنین تخصصی تر بودن آن‌ها، قیمت نهایی لوله بازکنی نیز افزایش پیدا می‌کند.

تعداد لوله‌هایی که دچار گرفتگی شده‌اند، یکی از عواملی است که روی هزینه لوله بازکنی تاثیر می‌گذارد. به این ترتیب هر چه تعداد خطوط لوله بیشتر باشد، هزینه‌های بازگشایی و حل مشکل آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر تعداد لوله‌های گرفتگه شده، شدت گرفتگی لوله نیز روی هزینه نهایی لوله بازکنی تأثیر خواهد گذاشت.

به جز موارد ذکر شده، روشی که در باز کردن گرفتگی لوله به کار گرفته می‌شود نیز موثر است. لوله بازکنی با فنر، دستگاه تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و … هر کدام هزینه مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع گرفتگی لوله، از هر یک از این روش‌ها می‌توان استفاده استفاده کرد.

همچنین در بعضی از موارد لازم است بخشی از ساختمان را تخریب کرد تا مشکل لوله مسدود شده برطرف شود. در نتیجه قیمت لوله بازکنی در چنین شرایطی بسیار زیاد می‌شود.

لوله بازکنی پردیس

انواع روش‌های لوله بازکنی تهرانپارس

رفع گرفتگی لوله یا به عبارت دیگر لوله بازکنی درتهرانپارس روش‌های مختلفی دارد که بهترین روش آن استفاده از فنر لوله بازکنی و دستگاه ژنراتور می باشد.

رفع گرفتگی لوله با فنربرقی

یکی از رایج‌ترین روش‌های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله‌های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش‌ها انجام می شود.

از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام، پشت بام و کفشور استفاده می شود.
دستگاه لوله بازکنی، دستگاهی شبیه به دریل می باشد. این دستگاه از موتور و فنر سه نظام به وجود آمده که فنر به سر آن وصل شده است.

در واقع فنر لوله بازکنی یک فنر مخصوص لوله بازکنی می باشد که قابلیت انعطاف و حرکت در درون لوله را دارد.
روش کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا فنر را به سر سه نظام دریل یا موتور مخصوص متصل کرده و سر دیگر فنر را به درون لوله گرفته شده وارد می کنیم.
پس از آن موتور را روشن کرده تا فنر شروع به چرخش کند. هنگامی که موتور روشن شد و فنر لوله بازکنی شروع به چرخیدن کرد، به آرامی فنر را به درون لوله فشار می دهیم.
این کار را تا جایی که فنر به قسمت گرفته شده برسد انجام می دهیم. هنگامی که که نوک فنر به گرفتگی لوله برسد، موجب حرکت خاک و مواد جامد سخت داخل لوله شده و آن‌ها را به سمت چاه هدایت می کند.

مزایای دستگاه فنر زنی

  • این دستگاه برای انواع گرفتگی‌ها مناسب و کار آمد است.
  • تنها با استفاده از این دستگاه امکان رسوب زدایی وجود دارد.
  • احتیاج نداشتن به برق فشار قوی.
  • سبک و کوچک بودن دستگاه و حمل آسان.
  • رفع گرفتگی لوله با کمترین کثیف کاری.
  • سرعت بالا در لوله بازکنی
  • مخصوص لوله‌های فاضلاب صنعتی و خانگی
  • دارای طول ۱ الی ۳۰ متر
  • توانایی رفغ گرفتگی لوله با سیمان، قیر، دوغاب و ملات و گچ

معایب رفع گیر لوله با فنر برقی

تا الان عیب و نقصی برای دستگاه لوله بازکنی دیده نشده است. معمولا این دستگاه از طرف شرکت‌های معتبر و بزرگ در این زمینه برای برطرف کردن انواع گرفتگی‌های فاضلاب استفاده می‌شود.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

یکی از ابزار‌هایی که جهت باز کردن و رفع مشکل گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شود دستگاه پمپ تراکم هوا می‌باشد. این دستگاه کارایی بالایی دارد و جهت برطرف کردن گرفتگی‌های شدید استفاده می‌شود.

شرکت لوله بازکنی تهرانپارس با استفاده از این دستگاه تصمین خواهد کرد که لوله‌های فاضلاب شما برای مدت طولانی مسدود نخواهد شد.

نحوه کار با دستگاه پمپ تراکم هوا

دستگاه‌های زیاد و مختلفی جهت باز کردن گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شوند. یکی از این وسایل دستگاه پمپ تراکم هوا است. مهم‌ترین کاربرد این دستگاه، باز کردن لوله‌هایی با گرفتگی شدید و جدی می‌باشد.

یکی از علت‌های انسداد لوله وجود اجسام سخت کوچک است که این دستگاه با فشار هوا هرگونه گرفتگی را برطرف خواهد کرد. در صورتی که دلیل گرفتگی چاه سنگ و گل باشد باید از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده کرد.

یکی از مزیت‌های لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا قدرت و فشار بالای آن است که با این فشار و قدرت به آسانی مشکل گرفتگی‌ها حل می‌شود.

مزایای دستگاه تراکم هوا

  • با توجه به قدرت بالای دستگاه برای رفع گرفتگی‌های شدید مناسب است.
  • بسیار مناسب جهت برطرف کردن گرفتگی لوله‌ها بر اثر افتادن اشیاء
  • مناسب برای باز کردن گرفتگی بر اثر شن و ماسه

معایب دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی تهرانپارس

  • هنگام استفاده از این دستگاه لازم است که تمام مسیر‌های خروجی لوله فاضلاب بسته شود.
  • به هیچ عنوان برای رفع گرفتگی‌های سیمان، قیر و دوغاب مناسب نیست.
  • کثیف کاری زیادی به همراه دارد
  • فقط برای لوله‌های صنعتی قابل استفاده می‌باشد

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

برطرف کردن گرفتگی لوله با واتر جت برای گرفتگی‌های خیلی سخت و شدید با مسیر‌های طولانی که روش‌های فنر زنی و پمپ تراکم هوا جواب‌گو نباشد از آن استفاده می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است فشار بسیار شدید آب به وسیله شلنگ مخصوص و سری مخصوص به داخل لوله هدایت می‌شود. از دستگاه واتر جت اغلب در مسیر‌های بین منهول‌ها و سپتیک‌ها استفاده می‌شود.

لوله بازکنی تهران

تشخیص ترکیدگی لوله درتهرانپارس

تشخیص و پیدا کردن محل دقیق ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب با به کار گیری از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها توسط متخصصین مجرب و با تجربه لوله بازکنی تهرانپارس در تمامی نقاط تهران به صورت تضمینی انجام می‌شود. علاوه بر تشخیص دقیق محل ترکیدگی، تعمیر نشتی و چکه لوله‌های آب و فاضلاب نیز پس از مشخص کردن محل ترکیدگی در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما عزیزان انجام می‌شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

روند و مکانیزم تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله‌ها در همه دستگاه‌ها تقریبا به یک شکل است. روند کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر اساس ارسال و دریافت امواج می‌باشد.

در ابتدا این فرآیند محفظه مخصوص را بر روی دیوار، کف یا هر جای دیگری که لوله از آن جا عبور کرده قرار می‌دهند تا دستگاه امواج مخصوص خود را ارسال کند. بعد از ارسال امواج به وسیله دستگاه، این امواج به لوله برخورد کرده و به سمت دستگاه برمی‌گردد و گیرنده‌ها آن‌ها را (امواج بازگردانده شده) دریافت می‌کنند. در انتها سیستم کامپیوتری دستگاه، امواج بازگردانده شده را آنالیز می‌کند و به این ترتیب محل دقیق نشتی مشخص خواهد شد.

مهم‌ترین فاکتور‌هایی که در نحوه تشخیص صحیح این دستگاه‌ها، تاثیر گذار می‌باشند عبارتند از:

پیشگیری از گرفتگی لوله در تهرانپارس

با رعایت تعدادی از نکات و انجام یکسری از کار‌ها می‌توانید از گرفتگی لوله‌ها جلوگیری کنید.

همانطور که اطلاع دارید ظروف کثیف به چربی و روغن آغشته هستند. روغن و چربی‌ها هنگام شستن ظروف کثیف وارد لوله سینک ظرفشویی شده و باعث گرفتگی و انسداد لوله می‌شوند. در نتیجه برای پیشگیری از مسدود شدن لوله سینک ظرفشویی باید از ورود روغن و چربی‌های ظروف کثیف جلوگیری کرد. برای این کار می‌توانید قبل از شستشوی ظروف، روغن و چربی‌ها را از آن‌ها جدا کنید.

صافی‌ها برای جلوگیری از ورود مواد جامد، آشغال و … به داخل لوله طراحی و تولید شده‌اند. در نتیجه حتما از صافی در دهانه سینک ظرفشویی، حمام و آشپزخانه استفاده کنید.

در صورتی که با گرفتگی جزئی و خفیف لوله مواجه شدید، می‌توانید با ریختن مقداری آب جوش، از جمع شدن چربی، مو، پلاستیک و … جلوگیری کنید. با این کار از گرفتگی‌های شدید و جدی لوله در ساختمان پیشگیری خواهید کرد.

انواع روش های لوله بازکنی کدام اند؟

روش های مختلفی برای باز کردن انواع لوله ها با انواع گرفتگی ها وجود دارد افراد مجرب و با تجربه با رعایت کلیه ی پروتوکل های بهداشتی و نظافتی در کمترین زمان ممکن برای باز کردن لوله به محل مورد نظر مراجعه میکنند و با تشخیص علت و نوع گرفتی بهترین گزینه را برای باز کردن لوله ها در نظر میگیرند و با بهترین روش اقدام به باز کردن و رفع گرفتگی لوله ها مینمایند.

 

 انواع روش های لوله باز کنی کدام اند؟

لوله بازکنی با فنر در تهران

در واقع پر کاربرد ترین و متداول ترین روش برای باز کردن لوله ها در بیشتر موارد استفاده از  دستگاه های فنر لوله باز کن است که در جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود، این فنر ها در قطرها و اندازه های مختلف برای انواع لوله ها وجود دارند این تشخیص که از کدام فنر با چه اندازه ای استفاده کند توسط نیروهای مجرب و توانای لوله باز کن تشخیص داده میشود و رفع گرفتگی لوله ها به طور کامل و بدون ایجاد خسارت و دردسر و یا کثیف شدن منزل در کمترین زمان ممکن انجام میشود .

این روش برای زمانی که لوله ها با مو و آشغال های این چنینی گرفته شده است استفاده میکنند .

برای تماس لوله بازکنی در تهران با شماره ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵ تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی با فنر در بومهن

 

لوله بازکنی با تراکم هوا

لوله بازکنی با تراکم هوا دستگاهی است که فشار هوا در آن ذخیره میشود و با قرار دادن دستگاه رو لوله و چاه و تخلیه با سرعت بالای هوا کمک میکند تا مشکلات و مواردی کهخ با فنر زنی رفع نشده اند حل شود در این روش باید دقت بالایی داشته باشید و افراد لوله باز کن دقت بالایی داشته باشند تا اسیب و یا سرریز اب و فاضلاب به وجود نیاید وجود خاک، سیمان و… در لوله برا میتوانید با این روش حل نمایید .

 

لوله بازکنی با تراکم هوا

نحوه لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی تهران روش های مختلفی دارد که در این بخش با آنها آشنا خواهید شد و مطلع می شوید که کدام روش از همه به صرفه تر و بهتر است. روش های بازکردن گرفتگی فاضلاب عبارتند از:

  • لوله بازکنی  با دستگاه فنر برقی
  • دستگاه تراکم هوا
  • دستگاه ساکشن
  • دستگاه پمپ

برای تماس لوله بازکنی با شماره ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵ تماس بگیرید.

این ۴ روش به علاوه روش های خانگی در واقع نحوه باز کردن لوله هستند که پیشنهاد ما برای اینکه اگر میخواهید مدت زمان زیادی از شر بالا زدن آب چاه خلاص شوید، استفاده از روش فنر برقی است.

در این روش چون فنر درون لوله میچرخد تقریبا هر چیزی که داخل آن سبب مسدود شدن و بالا زدن فاضلاب می شود را از بین میبرد. به همین خاطر تمام شرکت های لوله بازکنی  در ابتدا از این روش استفاده می کنند و اگر فنر قادر به باز کردن گرفتگی نباشد در وحله دوم از دستگاه تراکم هوا استفاده می شود.

 

تراکم هوا با خالی کردن هوا با فشار بالا درون لوله یک دستگاه بسیار قوی جهت چاه بازکنی محسوب می شود. اما از این دستگاه نمیتوان مانند فنر برقی هر نوع گرفتگی را باز کرد.

 

سایر دستگاه ها نیز برای کارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این موارد خاص شامل نوع گرفتگی می شود. چون اگر نوع گرفتگی مشخص باشد سرویسکار به راحتی تصمیم میگیرد که از کدام دستگاه استفاده کند تا بازدهی بهتری داشته باشد. به همین دلیل اگر گرفتگی خاص باشد باید بررسی شود. در بخش بعدی علت گرفتگی و بالا زدن آب از لوله فاضلاب را با هم بررسی میکنیم.

 

  لوله بازکنی با استفاده از پودر لوله بازکن در بومهن

 

هزینه لوله بازکنی تهران

هزینه لوله بازکنی در تهران با توجه به مسائل گوناگونی متغیر میباشد و به عواملی از جمله مدت زمان لازم برای حل گرفتگی لوله ، روش استفاده شده برای بازکردن لوله ، میزان استفاده از ابزار و مواد برای باز کردن لوله ، شدت گرفتگی و … محاسبه میشود اما به طور کلی لوله بازکنی  با بالاترین تجربه و مهارت با تعرفه ای ارزان و مناسب در هر ساعتی از شبانه روز این امکان را به شما عزیزان میدهد تا در کمترین زمان ممکن از شر گرفتگی لوله های منزل ، محل کار و … راحت شوید

 

لوله بازکنی با فنر در شهر پیروزی

 

بهترین لوله بازکنی

ما بهترین لوله بازکنی تهران را به شما عزیزان معرفی میکنیم .

ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم و با بهترین ابزار و دستگاه های پیشرفته می‌توانیم خدمتگزار مطمئنی برای شما باشید از این که ما را انتخاب می‌کنید سپاسگذاریم و این فرصت را قدر می‌دانیم تا شما عزیزان را به بهترین شیوه یاری رسانیم.

آیا لوله بازکنی تهران تضمینی انجام می شود؟

بله، لوله بازکنی در تهران شرکت لوله بازکن بصورت تضمینی ارائه می شود. تضمین ما تحویل لوله باز شده به مشتری از انواع گرفتگی فاضلابی است. این یعنی شما می توانید با خیالی آسوده از بابت باز شدن لوله فاضلاب ساختمانتان از خدمات بی نظیر لوله بازکن استفاده کنید.

زمان رسیدن لوله بازکن به محل چقدر است؟

ما با استخدام کردن نیروهای فنی متعدد در سراسر تهران از جمله شرق، تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار را به محل اعزام کنیم. به طور کلی، حدودا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا  به محل برسد. گاهی اوقات این زمان کمتر هم می شود.

مراحل لوله باز کنی در تهران

مراحل لوله بازکنی در تهران با دقت بالا توسط افراد با تجربه و توانا با رعایت همه ی نکاتی که شما مدنظر دارید .

ما با توجه به تخصص و تجربه ای که طی چند دهه خدمت در این حوزه داشته ایم امروزه میتوانید کلیه ی خدمات را با بهترین رو شها و مراحل به انجام برسانیم.

فنر زنی در تهران

اقدامات مربوط به فنر زنی در توسط تیم کاری و تخصصی به روش کاملا حرفه ای و مداوم به صورت تضمینی با ماندگاری بالا انجام می‌شود کلیه ی خدمات ما با دقت بالا و به صورت کلی و حرفه ای انجام می‌شود دلیل گرفتگی لوله ها و چاه های شما هر چیزی که باشد توسط نیرو های فنی و تخصصی ما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود ما با روش های کاملا تخصصی و حرفه ای بدون هیچ گونه آلودگی در نظافت کامل خدمات خود را به شما بزرگواران ارائه خواهیم داد و بزرگترین خواسته ی ما رضایتمندی شما عزیزان میباشد.

برای تماس چاه بازکنی با شماره ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵ تماس بگیرید.

 


 

شماره لوله بازکنی شهر تهران

چاه بازکنی در تهران بصورت شبانه روزی، فوری و با قیمت مناسب توسط بهترین سرویسکاران حرفه ای انجام می شود. اگر نیاز به لوله بازکنی در تهران رادارید، میتوانید از طریق دکمه زیر با نزدیکترین سرویسکار حرفه ای در تماس باشید.

تماس شبانه روزی با لوله بازکن در شهر تهران

لوله بازکنی با کمترین حد کثیف کاری

 

لوله بازکنی با کمترین میزان کثیف کاری در محیط

 

لوله بازکنی 24 ساعته

 

۲۴ ساعته ۷ روز هفته آماده انجام کار

 

لوله بازکنی تضمینی

 

تضمین تحویل لوله بازشده و آزمایش باز بودن راه آب

 

 

لوله بازکنی تهران با دستگاه فنر برقی حرفه ای

 

 

انجام کار توسط سرویسکار حرفه ای و با تجربه

 

 

اعزام فوری سرویسکار در سراسر شهر تهران

✅ تضمین لوله بازکنی:تحویل لوله باز شده
✅ میزان کثیف کاری:حداقل ممکن
✅ ساعات کاری:۲۴ ساعته ۷ روز هفته
✅ روش انجام کار:فنر برقی، تراکم هوا و …

لوله بازکنی که در شهر تهران یکی دیگر از خدمات منطقه تهران شرکت لوله بازکن می باشد که با رعایت بهداشت و همچنین انجام کار با کمترین حد کثیف کاری ارائه میدهد. اگر مشکل گرفتگی توالت، گرفتگی لوله آشپزخانه، حمام، روشویی، سینک ظرفشویی، تراس و غیره دارید میتوانید ۲۴ ساعته با شماره پشتیبانی لوله بازکنی در تماس باشید. ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵

خدمات لوله بازکنی در محدوده تهران را بصورت شبانه روزی انجام می دهیم. ارائه لوله بازکنی ۲۴ ساعته در یعنی مهم نیست چه ساعتی به مشکل خورده اید، میتوانید همان موقع حتی ساعات پایانی شب یا اول صبح تماس بگیرید. سرویسکاران ما در خدمات شما مشتریان عزیز هستند.

برای تماس چاه بازکنی  با شماره ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵ تماس بگیرید.


 

لوله بازکنی منطقه در تهران

یکی از خوش مسیرترین شهر تهران می باشد . بافت نسبتا قدیمی ساختمان های این منطقه سبب شده تا ساکنین آن با مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شوند. البته ساختمان های نوساز دماوند نیز میتوانند با چنین مشکلاتی رو به رو شوند و نمیتوان گفت بالا زدن آب از چاه فاضلاب صرفا مربوط به ساختمان های قدیمی می شود. برای رفع این مشکلات نیاز به شرکت هایی است که خدمات چاه بازکنی ارائه دهند.

شرکت لوله بازکنلوله بازکنی تهران در تهران دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران می باشد. لوله بازکنی فلکه اول از جمله خدماتی است که این شرکت بزرگ به ساکنین و مردم عزیز این منطقه ارائه میدهد. اعزام سرویسکار درفلکه   به سرعت انجام می شود چون همانطور که گفتیم به دلیل خوش مسیر بودن آن می باشد. در واقع اعزام سرویسکار لوله بازکن در تهران از خیابان های زیر صورت میگیرد به همین دلیل نیروهای فنی لوله بازکن سریع به محل می رسند:

 


 

لوله بازکنی با استفاده از محلول های لوله بازکنی مجاز در تهران

محلول هایی با علامت و نشان استاندارد را میتوان برای لوله باز کنی به کار گرفت اما باید این عمل توسط افراد لوله یازکن ماهر و باتجربه با رعایت نکات انجام شود برای باز کردن سینک ظرفشویی و یا چاه توالت میتوانید از این روش با تشخیص افراد لوله بازکن استفاده کنید .

لوله بازکنی با ستفاده از محلول های لوله بازکنی مجاز در بومهن

 

 لوله بازکنی با روش های ترکیبی در تهران

بهره گیری از تجهیزات صنعتی با مواد شوینده به منظور لغزاننده شدن سطح لوله ها برای برطرف کردن مشکلات و چسبندگی داخل لوله ها گفته میشود .

  لوله بازکنی با  روش های ترکیبی در بومهن

 لوله بازکنی با استفاده از پودر لوله بازکن در تهران

در این روش پس از ریختن پودر در داخل لوله گرفته شده و سپس بعد از مدت مشخص آب در لوله ریختن رسوبات و مواد مضر اضافی شسته میشوند و از بین میروند . ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵

ما تجربه ای دیرینه در این راستا داریم و می‌توانیم به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. و با بهره گیری از تجربه ی خود اقدامات مربوط به لوله باز کنی و فنر زنی در تهران را به اتمام میرسانیم.

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی

علت بالا زدن چاه فاضلاب از توالت، آشپزخانه و حمام

شاید از نظر مردم گرفتگی ها یک دلیل واحد داشته باشند. اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست و دلایل مختلفی وجود دارد که باعث مسدود شدن خروجی فاضلاب می گردد و آنها عبارتند از:

  • دستمال کاغذی
  • مدفوع
  • کم بودن شیب لوله
  • افتادن اشیا بزرگ و کوچک
  • ریختن مصالح ساختمانی درون لوله
  • شکستگی لوله
  • اشکال در شترگلو
  • کوچک بودن سیفون سنگ فرنگی
  • مو
  • رسوب و جرم
  • چربی و روغن

هر کدام از این موارد به تنهای میتوانند هر لوله ای را با گرفتگی مواجه کنند یا کاملا آن را مسدود نمایند. تقریبا تمام این گرفتگی ها با دستگاه فنر برقی در لوله بازکنی تهران قابل رفع هستند.

 

برای تماس چاه بازکنی  با شماره ۰۹۱۰۴۹۹۰۳۷۵ تماس بگیرید.

 

البته دلایل دیگری هم میتواند باعث گرفتگی لوله های فاضلاب و نیاز به خدمات فنر زنی توسط مرکز تخلیه چاه لوله بازکنی فلکه اول تهرانپارس گردد. اما موارد بالا مشکلاتی هستند که مردم عمدتا با آنها رو به رو می شوند.

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی تهران

لوله بازکن های در شهر بزرگ تهران چطور گرفتگی لوله را باز میکنند؟

 

 

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیدم دستگاه های مختلفی جهت رفع انسداد لوله وجود دارد که سرویسکاران بنا به شرایط موجود و نوع گرفتگی دستگاه مربوطه را انتخاب میکنند. اما به طور کلی دستگاه فنر برقی که تقریبا همه مردم با آن آشنا هستند، توانایی باز کردن هر نوع گرفتگی حتی با قیر و سیمان را نیز دارد. به همین دلیل است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند.

اما مراحل باز کردن لوله در خدمات لوله بازکنی در شهر بزرگ تهران  توسط نیروی متخصص به شرح زیر است:

  • ابتدا سرویسکار تجهیزات خود اعم از فنر، دستگاه ژنراتور و هر چیزی که نیاز دارد را به محل گرفتگی می آورد.
  • فنر درون دستگاه قرار داده شده و سر آن به داخل لوله هدایت می شود.
  • پس از اینکار دستگاه توسط متخصص فنی روشن و شروع به بازگشایی گرفتگی لوله میگردد.
  • اگر فنر اول بتواند گرفتگی را باز کند مشکل رفع خواهد شد، در غیر اینصورت فنر قوی تری زده می شود.

تنها با همین ۴ مرحله مشکل شما عزیزان رفع شده و از بالا زدن آب چاه خلاص خواهید شد. به همین دلیل است که لوله بازکنی  با شعار فوری و تضمینی تبلیغ می شود

خدمات ما