لوله بازکنی گیلاوند

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی گیلاوند و تخلیه چاه گیلاوند بهره مند شوید. نکته ای مهم در مورد خدمات ما این است که شما بهترین خدمات را با قیمت پایین تر از شرکت های دیگر دریافت خواهید کرد. این قیمت نه برای این است که ما خدمات کم تری از شرکت های دیگر به شما ارائه خواهیم داد بلکه برای این است که ما هزینه اضافه ای بابت خدمات خود مانند بسیاری از شرکت های دیگر دریافت خواهیم نمی کنیم.

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی گیلاوند

چاه بازکنی گیلاوند

خدمات چاه بازکنی گیلاوند شبانه روزی به صورت 100% تضمینی و بدون کثیف کاری، این سرویس شامل باز کردن انواع گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان از جمله لوله سینک ظرفشویی، توالت ایرانی و فرنگی، راه آب حیاط، پارکینگ، تراس و پشت بام می باشد. جهت استفاده از خدمات چاه بازکنی این شرکت دکتر لوله با تلفن های شبانه روزی این مجموعه در تماس باشید.

خدمات دکتر لوله بهترین تجهیزات را در اختیار دارد و همواره تلاش می کند تا بهترین سرویس را به صورت تضمینی و فوری به مشتریان خود ارائه کند. ما با ارائه خدمات لوله بازکنی گیلاوند و تخلیه چاه گیلاوند، تشخیص ترکیدگی لوله، حفر و تعمیر چاه، در آوردن اشیاء از چاه، تعمیر و تعویض توالت ایرانی و خارجی و… در پایتخت یکبار برای همیشه مشکل شما را حل می کنیم .

تعرفه قیمت فنر زنی لوله درگیلاوند

نرخ فنر زنی لوله هر ساله توسط اتحادیه لوله بازکنی گیلاوند اعلام می گردد اما این نرخ ها تقریبی بوده و بر اساس شرایط با تغییر اندکی مواجه خواهند شد و حتی ممکن است از این فراتر رود. به عنوان مثال با توجه به نوع گرفتگی لوله ها و مواد انباشته شده در آنها مدت زمان رفع مشکل فرق دارد و بر همین اساس نیز دستمزد دریافتی توسط لوله بازکن متفاوت خواهد بود. بدون شک تعرفه قیمت لوله بازکنی گیلاوند برای بازکردن گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی با لوله هایی که با مواد صابونی و روغنی مسدود شده اند تفاوت داشته و بیشتر است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکن گیلاوند

  • طول و ضخامت لوله فاضلاب گرفته شده
  • نوع مواد انباشته شده در لوله و سختی گرفتگی
  • تعداد دفعات مورد نیاز برای فنر زنی
  • تجهیزات استفاده شده برای لوله بازکنی
  • کنده کاری های مورد نیاز برای محل لوله بازکنی
  • میزان ارتباط گرفتگی لوله ها در طبقات مختلف ساختمان

رفع گرفتگی لوله با دستگاه برقی

معمولا هنگامی که گرفتگی لوله رخ می دهد اولین فکری که به ذهن افراد می رسد استفاده از اسید های لوله بازکنی محله گیلاوند می باشد. اما این کار علاوه بر آسیب و ضربه به لوله ها باعث پوسیدگی ان ها می شود. محلول های شیمیایی داخل لوله را می سوزانند و به مرور زمان باعث می شوند تا لوله سوراخ شود و از بین برود.پس در این مرحله می توانید از فنر های لوله بازکنی گیلاوند استفاده کنید که هیچ آسیبی به لوله ها وارد نمی کنند و قسمت داخلی فاضلاب را تمیز می کنند.

فواید استفاده از دستگاه لوله بازکنی گیلاوند

  • تمیز کردن قسمت داخلی لوله ها و عدم آسیب به دیواره ی فاضلاب
  • وزن کم و جابه جایی آسان نسبت به قدرت بالا برای چرخاندن فنر های بلند
  • قابلیت اتصال سر فنر های مختلف برای رفع انسداد لوله های سخت و سیمانی
  • استفاده از برق شهری و عدم آسیب در هنگام استفاده به یخچال و تلویزیون حتی در توالت و آشپزخانه
  • دارای کلید چپ گرد و راست گرد برای چرخش خودکار فنر به اخل و بیرون با سه
  • نظام های قوی با ساییدگی بسیار کم.
  • امکان استفاده در شب به دلیل ایجاد سرو صدای بسیار کم و عدم سلب آسایش برای همسایگان

علت گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

لوله فاضلاب محل عبور فاضلاب می باشد و باقی ماندن فاضلاب در آن باعث گرفتگی لوله خواهد شد. پس درون لوله نباید هیچگونه فاضلابی باقی بماند و فاضلاب ها تنها باید از لوله عبور کنند. باقی ماندن فاضلاب در لوله باعث ایجاد گرفتگی در آن و انسداد لوله خواهد شد. معمولا لوله های که دچار گرفتگی می شوند منبعی از آشغال و زباله های خانگی بوده اند.

پس مشخص است عامل اصلی گرفتگی لوله ها اشغال های ورودی آن است. ورود اشغال و مواد اضافی غیر از آب به داخل لوله ها باعث ایجاد گرفتگی در داخل آنها می شود. لوله فاضلاب برای دفع زباله ایجاد نشده و ظرفیت ورود این مواد درشت را ندارد. حتی اگر این مواد ریز باشند نیز نباید وارد لوله شوند. که در این صورت به لوله بازکنی مسکن مهر امام رضا گیلاوند نیاز دارید

انواع روش های باز کردن لوله فاضلاب

زمانی که باز کردن لوله به راحتی ممکن نباشد و مسیر لوله با خاک یا قطعات مصالح و چیزهایی از این قبیل مسدود شده باشد از روش‌های تخصصی استفاده می‌کنیم. در ادامه به بررسی برخی از این روش‌ها می‌پردازیم :

– روش لوله بازکنی با فنر

در روش فنر برقی ، فنر به یک موتور وصل می‌شود و عمل به چرخش درآوردن فنر به کمک نیروی موتور برقی انجام می‌شود. این کار توسط لوله بازکنی گیلاوند فردی که تخصص این کار را دارد باید انجام شود. در ابتدای ورود فنر به داخل لوله دستگاه با دور آهسته کار می‌کند بعد از اینکه فنر به محل مسدود شده رسید دستگاه با دور تند فنر را داخل لوله به چرخش در می‌آورد و باعث بازشدن گرفتگی می‌شود، این روش به علت سرعت چرخش بالاتر برای رفع موانع سخت مناسب است.

– روش لوله باز کنی با فنر و دریل

در این روش سر فنر به دریل متصل می‌شود و فنر را وارد لوله می‌کنند. در این روش بهتر است از فنر با طول کم و قطور استفاده شود چون سرعت چرخش بالاست امکان گیر کردن فنر اگر طول فنر زیاد باشد بیشتر می‌شود. این کار به هیچ عنوان نباید توسط لوله بازکنی گیلاوندکه توسط افراد مبتدی انجام شود چون کنترل دریل برای اشخاص تازه کار سخت است و ممکن است آسیب ببینند این روش نیز برای موانع سخت روش بسیار مناسبی است.

– روش لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

در این روش برای بازکردن گرفتگی لوله از فشار هوا استفاده می‌شود به این ترتیب که هوا داخل مخزن دستگاه متراکم می‌شود و سپس از طریق شلنگ دستگاه که بر روی دهانه لوله فاضلاب قرار می‌گیرد، هوای متراکم وارد لوله شده و باعث رفع گرفتگی می‌شود. این کار حتما باید توسط فرد ماهر لوله بازکنی گیلاوند انجام شود. این روش برای گرفتگی‌هایی که بر اثر خاک و مصالح است کاربرد ندارد و ممکن است باعث وخیم تر شدن شرایط شود. این دستگاه قابلیت تنظیم فشار دارد و در صورتی که درست تنظیم نشود ممکن است باعث ترکیدگی لوله ها شود.

تخلیه چاه گیلاوند چیست؟

چاه فاضلاب محلی است که فضولات ساختمان در آن جمع می‌شود . بدیهی است که پس از مدتی چاه توسط فضولات پرشده و نیاز به تخلیه چاه گیلاوند پیدا می‌کند در برخی از شهرهای بزرگ استفاده از شبکه های فاضلاب سراسری این مشکل را حل کرده ولی در اکثر شهرها از چاه‌های فاضلاب استفاده می‌شود. برای تخلیه چاه دکتر لوله این کار حتما باید توسط افراد ماهر و کار بلد انجام شود و نیاز به تجهیزات خاصی دارد ازجمله : تانکر ، مکنده و پمپ تخلیه چاه. پس از تخلیه چاه ، این فضولات توسط تانکر به محلی که توسط شهرداری مشخص شده منتقل می شود.

تخلیه چاه الهیه

تخلیه چاه دکترلوله گیلاوند

مراحل تخلیه فاضلاب گیلاوند

اولین مراحل تخلیه چاه گیلاوند و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چاه ، چاه آماده تخلیه چاه می باشد و در این مرحله چاه به وسیله ماشین تخلیه چاه تخلیه می شود.

دومین مرحله

و در مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چاه های فاضلاب به وسیله متخصص چاه که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چاه را لایروبی می کند.

سومین مرحله

و در مرحله بعدی چاه باید تراش داده شود که به آن تراش چاه یا کفتراشی چاه می گویند و در این مرحله مقنی چاه کن به وسیله کلنگ مخصوص چاه از کف انباری چاه ۳۰ تا ۵۰ سانت از خاک آن را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زنی می کند تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن مخلوط شده کاملاً باز شود و چاه بتواند مانند قبل دوباره چندین سال کار نماید.

آخرین مرحله

و در مرحله آخر در صورت نیاز با استفاده از کول از ریزش احتمالی چاه در آینده جلوگیری می کنند.کول چاه سازه ای بتنی است که که مقنی چاه کن با استفاده از انجام کار کول گذاری، چاه را محکمتر کرده و از ریزش چاه جلوگیری می کند. و نیز با نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چاه و یا تعمیر آن قسمت از طوقه که تخریب شده چاه کاملاً آماده بسته شدن می باشد.

هزینه تخلیه چاه گیلاوند چقدر می باشد؟

در تخلیه چاه گیلاوند متغیرهایی مثل تعداد سرویس ‌ها، نوع فاضلاب و لجن، متراژ شیلنگ تخلیه چاه هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه گیلاوند محسوب می‌ شوند. محلی که باید عمل تخلیه فاضلاب یا تخلیه چاه در آن صورت بگیرد و فاصله و مسیری که باید برای تخلیه بار به خارج شهر طی شود تا فاضلاب تخلیه شود هم می‌ تواند مبلغ نهایی هزینه تخلیه چاه را برای شما بالا یا پایین ببرد. اینکه سیستم فاضلاب شما جدا از تخلیه به خدمات جانبی مثل لایروبی چاه یا کف‌تراشی و تراش چاه یا بازسازی چاه و … هم احتیاج پیدا می ‌کند یا نه هم در تولرانس مبغ نهایی قیمت تخلیه چاه بی‌تاثیر نیست.

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

زمانی که یک چاه فاضلاب پر می شود بنا به نوع کاربری ان پس از پر شدن چاه فاضلاب به صورت مداوم بوی فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید.اما خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمی توانیم دلیل پر شدن چاه فاضلاب قرار دهیم چرا که امکان دارد گرفتگی در مسیر فاضلاب رخ داده باشد. از نشانه هایی دیگر پر شدن چاه فاضلاب و نیازمندی به تخلیه چاه گیلاوند می توان به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد.

تخلیه فاضلاب الهیه

تخلیه فاضلاب گیلاوند

انواع روش‌های مختلف تخلیه چاه گیلاوند

زمانی که چاه فاضلاب یا توالت پر شد بلافاصله باید عملیات تخلیه چاه گیلاوند اجرا شود و گروه متخصصی برای اینکار اقدام کند که ما شرکت دکترلوله را به شما پیشنهاد می دهیم و در ادامه انواع روش ها را نام می بریم:

تخلیه چاه با ماشین لجن کش

رایج‌ترین روش تخلیه چاه الهیه استفاده از ماشین تخلیه و یا ماشین لجن کش است. در این حالت شرکت‌های متخصص تخلیه چاه لوله بازکنی، توسط ماشین‌ یا دستگاه‌های مکنده یا ساکشن، فاضلاب انباشته در چاه را از طریق یک لوله مخصوص درون یک تانکر کشیده و چاه را تخلیه می‌کنند. این تانکر سپس فاضلاب جمع شده را در محل دیگری تخلیه می‌کند.

تخلیه چاه با پمپ تخلیه

روش پمپ تخلیه روشی نسبتا قدیمی ‌است که این روزها به ندرت استفاده می‌شود. در این روش یک پمپ تخلیه آب کش یا پمپ لجن کش را به انتهای چاه فرستاده و پمپ تا زمانی که فاضلاب درون چاه وجود دارد، عمل تخلیه را انجام می‌دهد. اما در این حالت پس از خاموش کردن پمپ، مقداری از فاضلاب درون شیلنگ تخلیه، مجددا به درون چاه بر می‌گردد و ممکن است چاه کاملا تخلیه نشود.

چرا باید چاه فاضلاب را قبل از پر شدن تخلیه کرد؟

این کار را عده کمتری از همشهریان گرامی انجام می دهند که چاه فاضلاب را قبل از پر شدن خالی نمایند این کار بسیار سودمند است چون از ریزش چاه جلوگیری می کند و باعث ایجاد خسارت کمتری می شود

چرا شرکت دکترلوله را انتخاب کنیم؟

هیچ موفقیتی بدون داشتن هدف امکان پذیر نیست و نخواهد بود. شرکت دکترلوله که از ابتدای تاسیس هدف خود را بر مبنای خدمت گزاری به مردم قرار داده است و توانسته با پایبندی به این هدف رضایت مردم عزیز گیلاوند را جلب کند. همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، زودلوله در نظر دارد با استفاده از، دستگاه ها و روش های جدید لوله بازکنی گیلاوند و تخلیه چاه گیلاوند زمان کار و کثیف کاری آن را بیش از پیش کاهش دهد.